Skip to main content
search
0

FAQ

Vad är statusen på min order?  

  • Ordrar skickas inom 1 – 2  arbetsdagar efter genomförd beställning. 
  • Beställningar skickas med spårbar försändelse. Då tilldelas spårningsinformation i ett mejl när ordern är bearbetad.
  • Paketet tar mellan 1-3 arbetsdagar att levereras.

Var kan jag hämta upp mitt paket?

  • Beställningar hämtas upp vid din närmaste Instabox.

Vilka betalningsmetoder är tillgängliga? 

  • Vi accepterar Googlepay, Applepay, Visa, Unionpay, Mastercard & American Express. 

Kan jag få mitt ljus i presentförpackning? 

  • Varje ljus skickas i vår egen eleganta presentförpackning. 

Det uppstod ett problem under orderprocessen, vad gör jag?

  • Tveka inte att kontakta oss via info@polaire98.com om ett problem uppstår.

Vilka är era fraktvillkor? 

  • Gratis frakt på alla ordrar över 300 kr. Under 300 kr gäller en fraktavgift på 25 kr

Hur kan jag kontakta er kundtjänst? 

  • Du kan alltid kontakta oss genom kontaktsidan, men även genom sms: +46 70-996 69 20 eller via vår mejl: info@polaire98.com

En eller flera av mina produkter har skadats under transporten. Vad gör jag?

  • Du tar en bild på skadan, därefter mejlar du oss via info@polaire98.com med bifogad bild på skadan.

Min beställning står som skickad, men jag har fortfarande inte fått paketet. Vad gör jag?

  • Du kan spåra din försändelse i orderbekräftelse-mejlet. Om du misstänker att paketet har tappats bort, ska du kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan efterlysa paketet.