Skip to main contentVad är statusen på min order?
- Ordrar skickas inom 1 – 2 arbetsdagar efter genomförd beställning.
- Beställningar skickas med spårbar försändelse. Då tilldelas spårningsinformation i ett mejl när ordern är bearbetad.
- Paketet tar mellan 1-3 arbetsdagar att levereras.
Var kan jag hämta upp mitt paket?
- Beställningar hämtas upp vid din närmaste Instabox.
Vilka betalningsmetoder är tillgängliga?
- Vi accepterar Googlepay, Applepay, Visa, Unionpay, Mastercard & American Express.
Kan jag få mitt ljus i presentförpackning?
- Varje ljus skickas i vår egen eleganta presentförpackning.
Det uppstod ett problem under orderprocessen, vad gör jag?
- Tveka inte att kontakta oss via info@polaire98.com om ett problem uppstår.
Vilka är era fraktvillkor?
- Gratis frakt på alla ordrar över 300 kr. Under 300 kr gäller en fraktavgift på 25 kr
Hur kan jag kontakta er kundtjänst?
- Du kan alltid kontakta oss genom kontaktsidan, men även genom sms: +46 70-996 69 20 eller via vår mejl: info@polaire98.com
En eller flera av mina produkter har skadats under transporten. Vad gör jag?
- Du tar en bild på skadan, därefter mejlar du oss via info@polaire98.com med bifogad bild på skadan.
Min beställning står som skickad, men jag har fortfarande inte fått paketet. Vad gör jag?
- Du kan spåra din försändelse i orderbekräftelse-mejlet. Om du misstänker att paketet har tappats bort, ska du kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan efterlysa paketet.